Friday 27 January 2012

Make up versi digital

Assalamualaikum kawan...sebabkan cuti sem ni..aku kehilangan sumber muka tuk ditouch up..xdapat la aku nak tepek kat sini..betapa sedihnya blusher..eyeshadow...foundation..semua pon terjoget-joget mintak digunakan...huhu...yang aku pulak asal belek sikit majalah..tengok tv ke bukan tengok sangat apa yang dorang cakap..tapi dok usha make up dia..warna apa yang sesuai dengan kale apa..kening dia...bulu mata dia..haaa..satu-satu aku telek...silap-silap jerawat dia aku boleh detect..hihik.senang cete aku dalam mood "gian" nak make up muke orang....bagi aku la kan kale dan warna kulit tu perlu ngam..yes, kekadang kita perlu rasa berani cuba macam-macam kale kan...tapi takmo la sampai jadi badot ke...n betol tak kekadang ada certain-certain kale tu bagi kite nampak berseri-seri...so kale and kulit and orang sangat ada kaitan...tu pendapat aku yang ilmu tak sampai langit la..huhu..disebabkan hal tue aku cuba make up gambar pulak..so mari tengok and komen  mana patot yang aku kene improve! n_n






Pantai kat labuan
Aku kalau edit gambar aku kekadang suke letak kata-kata motivation..ye,..tuk diri aku sendiri..kan kita yang patut ubah nasib kita sendiri kan...so ni la salah satu cara aku motivate diri aku






My sister with her beloved husband and son




yup itu aku




Ye serabai..tudung ni je yang aku sempat capai




P/s : Gambar-gambar di atas aku edit guna adobe + photoscape..aku tak berapa faham istilah-istilah fotografi ni tapi aku berpegang kepada satu prinsip kalau ambil gambar pakai hati..edit pakai hati..semua pon pakai hati..insyallah orang yang tengok nanti pon pakai hati =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for the comment.